Prinsip Varians Atlet

Prinsip Varians Atlet

Prinsip Varians Kanggo Olahragawan Olahragawan Atlet

Hot

Tuesday, January 2, 2018

Prinsip Varians Kanggo Olahragawan Olahragawan Atlet

January 02, 2018 1

Aturan owah-owahan ing ndelok pisanan bisa uga katon aneh amarga regards kanggo ngecor pesaing. Dadi sing bisa, aktivitas grup kanthi saingan bisa ningkatake wiyar lan fluktuasi ing jero persaingan ing game. Nalika sampeyan bener-bener nyinaoni cara dolanan kasebut lan syarat-syarat pesaing, bisa uga ora bisa ngetrapake teknik nyiapake.

Persiapan khusus ngusulake menawa pesaing bisa ngisolasi sesi kanggo kualitas, daya, kacepetan lan ketekunan. Iki umume dipimpin ing watesan program pesawat kanthi gerakan. Bodes uga bener? Uga jenis. Para pesaing mbutuhake nyiyapake iki, supaya bisa uga kudu dilakoni ing kahanan sing bisa ditindakake sajrone sing dipilih. Iki luwih spesifik kanggo pesaing iki tinimbang program.

Dadi apa fluktuasi?

Prabédan ngasilake macem-macem jolt persiapan sing diwiwiti kanthi siji sesi banjur menyang sabanjure. Iki bisa ditemokake ing nyiapake sistem, contone, CrossFit lan strategi Evolusi kita dhewe. Saben latihan siji unik ing hubungane karo sing pungkasan. Iku ora kerep sampeyan bakal nemu sabenere padha ing wektu sing ringkes.

Saiki wae, nyiyapake iki bisa ditemokake ing sawetara derajat sing bisa ditrapake lan pendekatan sing ora bisa ditemokake, nanging ora yen disambung kanthi bener. Sampeyan ora mung bisa metu lan entuk kegiatan kelompok saingan nglakoni kegiatan ora biasa lan ora penting. Persiapan isih perlu nggunakake rancangan vitalitas lan rancangan pembangunan sing penting kanggo game kasebut. Pemain bal-balan kudu mlaku-mlaku gedhe, supaya rapat-rapat instruksional sing beda-beda bakal nggabungake kualitas lan cetakan, nanging uga nglebokake ukuran mlaku ing campuran dram. Pamuter rugby ngurus, mlumpat, ditangani, nyurung scrum lan liya-liyane. Pesaing iki perlu ukuran kualitas, kacepetan lan latihan.

Dadi, carane sampeyan ngganti owah-owahan ing program ngecola pesaing?

Minangka prakara sing kapisan mbedakake antara liya desain pembangunan sing kudu dilakoni lan kerangka vitalitas terus digunakke ing persaingan.

Mulai nggawe latihan sing nggunakake conto kasebut ing proses sing tansah digeser. Siji dina sampeyan bisa nindakake lift Olympic kanggo repetisi tinggi, ing ngisor iki uga minangka latihan sing koordinasi kanthi papat utawa lima aktivitas unik sing dilakoni tanpa daya ing dhuwur, ing dina sabanjure bisa dadi lift mati paling gedhé kanthi nggunakake perwakilan tunggal.

Miwiti karo tataran pembangunan, ora mung mlumpat kanthi langsung. Nyiapake jenis iki bisa kuwat lan bisa nyebabake karusakan yen pesaing ora disiapake.

Duwe saben pesaing rekaman hasil ing pad cathetan. Iki dadi kanggo latihan terkoordinasi, akeh diangkat lan liya-liyane. Dheweke banjur bisa nglacak eksekusi sawise sawetara wektu.

Elinga, daya iku variabel penting kanggo pindhah menyang kene. Daya yaiku bab sing ngontrol pangaturan sing dumadi, luwih saka kambuh, ngurut lan dawa.

Ganti asu ndhuwur, ngapikake, maju lan nyiapake minangka hard minangka bisa diduga bisa diduga. Iki bakal nggawa pesaing sing nyetel kabeh tanpa dikecualian.
Read More